6 de dezembro de 2008

Lançamento do livro "Sonata de amigos" de Benedicto Garcia Villar

A FUNDACIÓN 10 DE MARZO e EDICIÓNS XERAIS DE GALICIA comprácense en convidalo/a á presentación do libro: ''SONATA DE AMIGOS'' de Benedicto García Villar.O acto, que contará coa participación de Emilio Pérez Touriño (Presidente da Xunta de Galicia), Víctor Santidrián (Director da Fundación 10 de marzo), Manuel Bragado (Director de Xerais), Benedicto García Villar (autor) e a intervención musical de Marcos Teira, terá lugar o venres, 12 de decembro, ás 19,30 h. no Salón de Actos da Fundación Caixa Galicia, Rúa do Vilar, 19 de Santiago.

6 Comments:

duarte disse...

bom de saber ...mais um livro que me interessa.
abraço e obrigado

Anónimo disse...

Espero que este livro chegue rapidamente a Portugal e às bancas da AJA.
Paulo Esperança

Unknown disse...

Querido Benedicto,que a tua "Sonata de amigos" seja ouv/lida por galegos, castelhanos,catalães, portugueses, sul-americanos, enfim, por todos aqueles onde foste deixando a música de um coração aberto e solidário (e também de um humor corrosivo e galego...).
Que o lançamento do livro seja um sucesso! Nós, do Minho para baixo, estamos contigo neste dia e muito curiosos para ler a tua sonata. E prontos para divulgá-la, à maneira do Zeca, com um saco de plástico cheio de exemplares ou, melhor ainda, pedindo à editora que divulgue o livro directamente em Portugal.
Beijinhos e apertas da
Lena Afonso

Anónimo disse...

Vou pedir a uma amiga brasileira que está na Espanha que compre o livro do Benedicto. Entrevistei-o há 4 anos e tive o privilégio de conhecer uma das pessoas mais doces e preocupadas com o ser humano. Vincular o nome do Benedicto ao de Zeca não é exagero. Está contida nos dois a humanidade que falta a tanta gente.
Um abraço a todos direto do Brasil.
Alexandre Fiuza

Edward Soja disse...

Olá, sim, o livro podia ser distribuído pela AJA. Era uma excelente ideia.

(Um parêntesis, aqui: http://mail.google.com/mail/?fs=1&source=ig&tf=1#inbox/11e3fddb57cfd371 Álvaro Ferreira diz que há uma versão da "Natal dos Simples", no álbum "Ousadias", de Naná Sousa Dias. Mais uma versão)

Anónimo disse...

Acabo de leer o libro, son 178 paguinas, pero parecen 178 dias , pois fun letra a letre recordando aqueles tempos, leino en unha noite, por que o disfrutei e maravilloso, lembras aquela epoca, y recordar as memorias y cuando fala do Zeca, obrigado benedicto